Saturday, July 22, 2017

Kalut sehingga melalut dah weh!

Shahidan nafi pakatan serah DUN kepada BN, Parlimen kepada pembangkang
Julai 22, 2017 15:57 MYT
Shahidan nafi pakatan serah DUN kepada BN, Parlimen kepada pembangkang
Shahidan meminta pembangkang agar memilih isu yang berkepentingan rakyat.
ARAU: Pengerusi Perhubungan UMNO Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim hari ini menasihati penyokong Barisan Nasional (BN) , khususnya UMNO, agar berhati-hati dengan usaha pembangkang yang didapati menguar-uarkan agenda agar pengundi menyerahkan kerusi dewan undangan negeri kepada BN dan parlimen kepada mereka.

"Mereka (pembangkang) turut memuat naik gambar pemimpin UMNO dalam media sosial untuk menyokong pakatan itu. Ini tidak betul," katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Wanita UMNO Bahagian Arau, di sini hari ini.

Katanya isu itu sengaja dimainkan oleh pembangkang dalam usaha mereka menawan Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang.
"Nak lawan dalam politik, eloklah pilih isu yang ada nilai dan kepentingan rakyat," katanya.

Sementara itu, Shahidan meminta Wanita UMNO mendampingi golongan muda dan bekerja lebih keras mendaftar pengundi baharu.

Beliau memberi contoh program berjalan kaki menemui rakyat yang dilaksanakannya sejak sekian lama telah memudahkan beliau bertemu hampir setiap lapisan masyarakat dan menziarahi keluarga yang memerlukan bagi menghulurkan bantuan. - sumber

Apa tak kalut dan melalutnya. Cer caca nih:  Thieves Panicking : Internal Survey Shows BN Can Only Win NINE Parliamentary Seats !!

No comments:

Post a Comment