Thursday, July 27, 2017

Dr. Mahathir bagi sebijik kat Puad......

Apa yang Puad Zarkashi tahu? - Tun Mahathir
Raja Hisyam Raja ZaidAstro Awani |  Julai 26, 2017 19:02 MYT
Apa yang Puad Zarkashi tahu? - Tun Mahathir
MAHATHIR: Saya kata saya nak bertemu dengan Datuk Seri Najib.
PETALING JAYA: Mantan Perdana Menteri yang juga Pengerusi Parti Peribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Tun Dr Mahathir Mohamad sekali lagi menegaskan akan hanya berdebat dengan Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO Datuk Seri Najib Tun Razak.

Beliau yang ditemui media selepas mempengerusikan mesyuarat PPBM berkata, ia sepatutnya menjadi medan terbaik bagi Datuk Seri Najib untuk menjelaskan segala isu jika apa yang dilakukan olehnya sebagai Perdana Menteri adalah sesuatu yang betul.
“Saya kata saya nak bertemu dengan Datuk Seri Najib. Kita nak ada perjumpaan khas. Nak bagi peluang kepada dia menjelaskan segala tuduhan ke atasnya adalah tidak berasas. Itu tujuan kita. Puad Zarkashi ni dia tahu apa?" kata Dr Mahathir.

Turut hadir pada sidang media itu adalah Presiden PPBM Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Semalam Exco Armada parti itu Mohd Ashraf Mustaqim Badrul Munir berkata Datuk Dr Puad Zarkashi sebagai individu yang tidak layak berdebat dengan Tun Dr Mahathir.

2 comments:

  1. Hanya melukut di tepi gantang jer...

    ReplyDelete
  2. Hanya pecacai tua pencuci najis saja Fuad ni.... kerjanya mengampu menjilat Najib untuk mendapatkan sesuap nasi setelah tewan PRU lalu. Najib tungging kalu dia ikut tersembam la...sbb itu kena ampu bos kuat2... tedarah gaji besar dari JASA hasil wang pembayar cukai cuma untuk tugas menegakkan perkara mungkar.... semoga tidak lama di dalam neraka kelak dan diampunkan..

    ReplyDelete