Wednesday, January 17, 2018

Siti, Peminat dari Brazil dan tatu

Peminat dari Brazil cacah tatu nama, wajah Siti Nurhaliza
Astro Gempak |  Diterbitkan pada Januari 12, 2018 23:39 MYT
Peminat yang dikenali dengan nama Pedro itu membuat ucapan sempena hari lahir Siti yang berlangsung pada Rabu di laman Twitter dan Instagram miliknya, @philosopop

KERANA terlalu meminati Datuk Seri Siti Nurhaliza, peminat dari negara Brazil sanggup mencacah tatu yang mempunyai nama dan wajah Siti.

Peminat yang dikenali dengan nama Pedro itu membuat ucapan sempena hari lahir Siti yang berlangsung pada Rabu di laman Twitter dan Instagram miliknya, @philosopop.
"Selamat hari lahir Datuk Siti Nurhaliza. Saya meminati anda ketika kali pertama mendengar lagu Kesilapanku, Keegoanmu. Semenjak itu, saya 'membawa' anda dalam hati dan kulit saya. 

"Saya gembira melihat anda dalam keadaan baik dan sihat bersama suami tercinta. Saya ucapkan selamat maju jaya," tulisnya.

Bersama ucapan tersebut, Pedro memuat naik foto lengan yang menampakkan tatu gambar dan nama Siti.

Terharu dengan tindakan peminatnya, Siti mengucapkan terima kasih kepada Pedro menerusi kemas kini di laman Instagram miliknya.
BACA: Siti sahkan bakal timang bayi perempuan

No comments:

Post a Comment