Monday, January 29, 2018

Rupanya bini dia tahu......

Melania tahu tentang skandal seks Trump
Agensi | Diterjemahkan oleh: Syafik Shukri Jalil
Diterbitkan pada Januari 28, 2018 13:43 MYT
Berita mengenai skandal seks Trump menjadi bualan hangat apabila dia dikaitkan dengan seorang lagi pelakon filem lucah terkenal, Stormy Daniels. - Gambar AP

MELANIA Trump tahu mengenai skandal seks suaminya Presiden Amerika Syarikat Donald Trump.

Itu lah pengakuan yang didedahkan seorang pelakon filem lucah Alana Evans kepada portal hiburan TMZ.

Menurut Mirror.uk yang memetik laporan tersebut, Evans mendedahkan wanita pertama AS itu mempunyai perancangannnya sendiri namun ia kekal dirahsiakan.

Berita mengenai skandal seks Trump menjadi bualan hangat apabila dia dikaitkan dengan seorang lagi pelakon filem lucah terkenal, Stormy Daniels.

Trump dilaporkan ‘menggaji’ Daniels dengan bayaran $130,000 untuk tujuan itu.

Menerusi satu temu bual, Daniels atau nama sebenarnya Stephanie Clifford dilapor tidak menafikan atau memberi sebarang komen mengenai khabar angin tersebut.

Tambah Evans lagi, skandal melibatkan Trump dan Daniels adalah sesuatu yang jelas dan dia percaya Daniels tidak mendedahkan hal tersebut atas perjanjian yang dipersetujui dengan pihak presiden AS itu.

Terbaharu, khabar angin melaporkan Melania tidak lagi menetap di White House bersama suaminya dan memilih untuk tinggal di hotel.

Berita tersebut seakan-akan benar apabila Melania tidak hadir bersama Trump ke Davos, Switzerland sempena Forum Ekonomi Dunia (WEF 2018) baru-baru ini.

1 comment:

  1. negara yang menjadi pujaann manusia pasai maju
    tapi apa guannay moral hidup macam binnatang bahkan lebih terok lagi

    ReplyDelete