Tuesday, January 30, 2018

Khairuddin kata Rakyat Malaysia mahu Najib mohon maaf terbuka kepada mereka ini.......

32 JUTA RAKYAT MALAYSIA MAHUKAN NAJIB TUN RAZAK MOHON MAAF SECARA TERBUKA PADA TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN, DATO SERI SHAFEI APDAL DAN DATO SERI MUKHRIZ TUN MAHATHIR!!

Keseluruhan rakyat malaysia mahukan najib tun razak mohon maaf secara terbuka pada tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir kerana telah memecat jawatan politik serta kerajaan apabila ketiga-tiga tokoh ini menegur mengenai kemungkaran kes skandal 1mdb!!

Kini najib tun razak telah mengakui kebenaran kata-kata tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir yang bangun menentang segala salahlaku kes skandal 1mdb secara terbuka untuk menyelamatkan dana kerajaan mahupun wang rakyat dari diselewengkan oleh penyangak jho low, riza aziz serta kuncu-kuncu mereka yang lain!!

Malahan, hasil songlapan lebih kurang rm20 bilion wang syarikat 1mdb mempunyai pelbagai bukti kukuh ianya disalurkan kepada najib tun razak dan juga rosmah mansor!!

Mereka berdua suami isteri ini turut menerima habuan dari rompakan duit-duit syarikat 1mdb!!

Tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir dianiayai oleh najib tun razak!!

Demi perjuangan untuk menegakkan kebenaran bagi menyelamatkan dana kerajaan, wang rakyat serta kearah untuk selamatkan ekonomi negara; ketiga-tiga tokoh pemimpin ini telah dipecat dari parti, digugurkan jawatan politik mahupun kerajaan malahan dato seri shafei apdal didakwa oleh sprm!!

Tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir bercakap benar demi prinsip serta mematuhi ajaran agama islam untuk menentang salahlaku rasuah ataupun salahguna kuasa!!

Mereka bertiga bangun melawan kemungkaran kerajaan kleptokrasi walaupun sebahagian dari anggotanya kerana menghormati undang-undang duniawi mahupun hukum-hakam Allah swt!!

Tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir tahu apa bakal terjadi pada mereka sekiranya melawan arus!!

Kalau jadi macam keseluruhan menteri-menteri kabinet bangang yang tidak bermaruah dan tidak bertaqwa sepertimana anggota jemaah kabinet pada hari ini; hanya bersubahat dengan kemungkaran najib tun razak maka penghidupan mereka amat selesa!!

Pemimpin-pemimpin umno dan barisan menteri kabinet melayu ini akan menerima balasan mereka apabila jasad disemadikan dalam 'liang lahat' serta dibangkitkan semula di 'padang mashyar' kelak!!

Kesemua para kleptokrats dan pemimpin-pemimpin umno ini adalah pengkhianat utama kepada bangsa, agama serta tanahair!! Mereka adalah kalangan yang tidak beriman dan tidak bertaqwa di sisi Allah swt!!

Wang ringgit dan kekayaan harta benda melalui punca haram adalah tuhan mereka!!

Namun, keseluruhan rakyat malaysia jangan termakan dengan kata-kata najib tun razak ini!! Kini dia mengakui kelemahan dan kegagalan syarikat 1mdb semata-mata bagi meredakan keadaan untuk menghadapi pru14 saja!!

Mengakui kesilapan dan kegagalan 1mdb tidak bermakna sama sekali!! Mana perginya sejumlah lebih kurang rm40 bilion duit-duit syarikat itu yang hilang secara keseluruhannya?!

Perdana menteri paling korup kena pulangkan semula semua imbuhan yang dia dapat dari hasil songlapan dana 1mdb!! Rosmah mansor, riza aziz dan penyangak jho low kena hadapi rakyat malaysia seterusnya pulangkan semua duit-duit 1mdb mahupun imbuhan dari samunan ini secara kadar penuh!!

Apakah memadai hanya dengan najib tun razak selaku perdana menteri paling korup hanya mengakui kegagalan syarikat 1mdb tanpa memulangkan semula semua khazanah negara dan milik rakyat yang mereka telah rompak?!

Apakah najib run razak ingat 32 juta rakyat malaysia bodoh?! Duit-duit dan harta benda berjumlah puluhan bilion dicuri oleh mereka tetapi akhirnya hanya sekadar mengakui kesilapan mahupun kegagalannya!!

Bagaimana dengan segala penganiayaan najib tun razak, kerajaan kleptokrasi dan umno keatas tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal serta dato seri mukhriz tun razak?!

Ketiga-tiga tokoh pemimpin ini hilang segala-galanya demi untuk selamatkan rakyat serta negara malaysia!!

Semua hak-hak mereka telah dilucutkan!! Maruah diri tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir diaibkan ke seluruh dunia!!

Secara sejujurnya, najib tun razak tolong jangan main wayang!! Rakyat malaysia tidak bangang seperti pemimpin-pemimpin umno!!

Bukan sekadar mengakui kegagalan syarikat 1mdb saja tetapi najib tun razak juga mesti mengakui dia pun sebahagian dari pencuri yang mencuri khazanah kerajaan serta hak milik rakyat!!

Rosmah mansor, penyangak jho low dan riza aziz juga mesti mengakui mereka pun sebahagian dari pencuri atau mendapat imbuhan dari hasil songlapan duit 1mdb sepertimana yang dilaporkan oleh pihak jabatan kehakiman amerika syarikat (DoJ)!!

Kini, terbukti secara hakikat dan hakiki apa yang diperjuangkan oleh tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir adalah benar semata-mata!!

Malahan, najib tun razak juga secara tidak langsung melalui tindakan melulunya  mengakui telah nenzalimi serta menganiayai perjuangan mulia tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan juga dato seri mukhriz tun mahathir!!

Dengan kuasa serta dorongan Allah swt; akhirnya najib tun razak telah mengakui segala kemungkaran kes skandal 1mdb yang kesemua mereka menafikan sebelum ini!!

Mohon maaf secara terbuka oleh najib tun razak keatas tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal dan dato seri mukhriz tun mahathir mesti dilakukan secara sekadar segera dan dizahirkan secara terbuka pada 32 juta rakyat malaysia!!

Tokoh kleptokrat yang zalim ini telah menzalimi dan menganiayai perjuangan mulia tan sri muhyiddin yassin, dato seri shafei apdal serta dato seri mukhriz tun mahathir!!

Kezaliman najib tun razak ini juga tidak harus dimaafkan sama sekali!! Beliau, rosmah mansor, riza aziz, penyangak jho low dan kuncu-kuncu mereka telah mengkhianati pada keseluruhan bangsa, agama serta tanahair yang tercinta ini!!

Ikhlas dari:

KHAIRUDDIN ABU HASSAN

3 comments:

  1. Setuju 100%. Tapi lebih baik kalau semua kabinet letak jawatan. Lebih2 lagi menteri umno. Kalau negara lain, sendiri letak jawatan, kerana malu dan bermaruah.. Daripada mat 8.5 atau mat 3/4, Nazeri, ku nan hingga najib. Dah tak produktif. KPI pun dah ditongsampahkan. Bersara sajalah sebelum kalian jahanamkan parti dan negara..

    ReplyDelete
  2. Tapi naib ketua dewan ulama sedunia sokong najib. Habis camne

    ReplyDelete
  3. Naib ketua dewan ulama sedunia mnde yg dia tahu, memberi sokongan kat najib tu pasal ada habuan, kalau tak ada habuan munkin serban terpelanting entah kemana,. Dah la tidak amanah kepada pengundinya, dengan kerab ponteng sidang Parleman elaun yg dapat tu Haram tapi dihalalkan dengan berbagai tapsir dan dalil dari kitab Pas,

    ReplyDelete