Monday, January 29, 2018

Mereka ini semuanya 'Sampah'!!

Monday, 29 January 2018
ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!!

ANNUAR MUSA... AWAK HANYALAH SEORANG KAKI BODEK MINDA LEMAH OTAK UDANG!! ANINA SAADUDDIN AWAK MINUM BALIK KENCING NAJIB TUN RAZAK!! IBRAHIM ALI AWAK HANYALAH MAHARAJA KATAK LOMPAT!!

Saya mengikuti forum Perjuangan For All dan dapati semua ungkapan-ungkapan dari ketiga-tiga orang tersebut hanyalah retorik sampah yang datang dari otak-otak sampah semata-mata!!

Huraian-huraian annuar musa selaku 'kaki bodek minda lemah otak udang', ibrahim ali 'maharaja katak lompat' dan anina saaduddin yang terpaksa 'telan semula kencing najib tun razak' hanya layak dimasukkan ke dalam tong sampah saja!!

Semua rakyat malaysia kenal siapa dia annuar musa!! Semua orang tahu sangat siapa itu ibrahim ali!! Dan kini juga keseluruhan rakyat malaysia mula mengenali siapa dia anina saaduddin!!

Saya amat geli hati bila annuar musa kata najib tun razak adalah seorang perdana menteri berjiwa besar dan sanggup terima teguran-teguran dari rakyat secara hati terbuka!!

Apa punya bodoh dan bangang annuar musa ini?! Sekarang najib tun razak mengakui terdapat pelbagai kelemahan pentadbiran dalam syarikat 1mdb yang telah mendorong kes skandal kewangan yang terbesar di dunia pada alaf ini!!

Kalau perdana menteri paling korup itu seorang yang bersifat terbuka; mengapa saya selaku bekas naib ketua umno bahagian batu kawan di pulau pinang ditangkap serta disumbat ke dalam penjara sg buloh kerana membongkar kes skandal 1mdb di mana kini sejumlah hampir rm40 bilion duit syarikat itu telah hilang!!

Pada waktu itu saya hanya nak jadi pemimpin akar umbi yang amanah!! Saya ingin jadi warganegara yang bertanggungjawab!!

Nawaitu saya untuk selamatkan dana kerajaan dan duit rakyat dari diselewengkan oleh penyangak jho low serta riza aziz yang akhirnya habuan songlapan duit 1mdb itu sampai ke pangkuan najib tun razak mahupun rosmah mansor!!

Apabila saya buat laporan pada pdrm, sprm, bank negara serta maklum pada pejabat peguam negara; semua institusi kerajaan ini tidak berani untuk ambil tindakan dalam kes skandal 1mdb!!

Maka apabila memperolehi pelbagai bukti-bukti lain mengenai pengubahan wang haram yang berpunca dari akaun syarikat 1mdb; ianya telah mendorongkan saya untuk buat laporan di singapura, hong kong, peranchis, switzerland, united kingdom dan fbi yang beribu pejabat di new york!! 

Malangnya, apabila pulang ke tanahair saya telah ditangkap seterusnya dipenjarakan selama hampir 2 bulan di penjara sg buloh!!

Semua laporan-laporan saya di luar negara mempunyai asas kukuh dan terbukti benar kini!!

Ianya disahkan benar oleh jabatan kehakiman amerika syarikat, pejabat peguam negara switzerland, penguatkuasa undang-undang di singapura, hong kong dan juga united kingdom!!

Malahan mahkamah sesyen, mahkamah tinggi, mahkamah rayuan dan mahkamah persekutuan juga telah memenangkan saya dalam kes yang bersangkutan dengan skandal.1mdb ini!!

Inikah yang annuar musa maksudkan najib tun razak selaku perdana menteri paling korup itu seorang yang bersikap terbuka?!

Annuar musa memang bangang dan dia hanyalah seorang kaki bodek minda lemah otak udang!!

Ibrahim ali ini seorang yang 'opportunist' dan tiada kredibiliti langsung dalam politik!! Dia 'maharaja katak lompat' yang tak boleh dipercayai!!

Sebab itu ketika saya berada dalam parti PPBM seringkali nyatakan jangan bekerjasama dengan ibrahim ali!! Dia seorang pakar 'kaki korner!!' 

Risiko amat tinggi untuk kita bekerjasama dalam politik bersama ibrahim ali!! Hakikatnya, ibrahim ali bukan ada prinsip tetapi dia seorang yang mempunyai sifat kepentingan diri  yang amat tinggi!!

Buang masa untuk saya huraikan mengenai sikap berpolitik ibrahim ali ini!! Bagi saya ibrahim ali hanyalah 'low class' bukan 'colourful' dalam arena politik!!

Yang paling sedih ialah sikap anina saaduddin masakini!! Pada realitinya dia seorang yang tiada mempunyai asas mutu kepimpinan dalam politik atau sistem berpartian!!

Sejak berada di dalam umno; anina saaduddin tidak pernah menjawat jawatan penting di dalam parti baik di peringkat bahagian ataupun cawangan!!

Ilmu politik dia cukup cetek!! Dia cipta nama hanya kerana berani sebut "najib tun razak dah kencing kita semua" di mesyuarat umno langkawi!!

Tetapi malangnya kini; anina saaduddin telan balik kencing najib tun razak!!

Bila parti PPBM lucutkan jawatan dia kerana tak tahu memimpin disebabkan oleh tiada ilmu politik maka sejak itulah baru dia mengamuk!!

Kalau tahu PPBM itu lemah dan tidak betul kenapa dari awal lagi tak mahu tolak tawaran untuk jadi ketua serikandi parti Bersatu!!

Ketika menjawat jawatan ketua serikandi PPBM; anina saaduddin ini saya nampak terlalu kagum dan gembira menerima jawatan tersebut!!

Dia menjelajah ke seluruh negara kutuk najib tun razak, rosmah mansor, umno dan BN secara bermati-matian!!

Secara sekelip mata kini setelah dilucut dari jawatan ketua serikandi; dia 'U-Turn' 359° darjah pulak!! Begitu pantas ubah pendirian!! 

Hakikatnya, anina saaduddin ini kaki putar alam!! Dia kuat menipu!! Dia kata tak boleh terima PPBM kerana parti itu bersekongkol dengan DAP!!

Ini satu pembohongan besar anina saaduddin!! Saya pernah memimpin Deklarasi Rakyat!! 

Deklarasi Rakyat adalah platform permulaan kita bergabung dengan semua tokoh-tokoh pemimpin pembangkang!! Deklarasi Rakyat menjemput semua tokoh-tokoh DAP hadiri mesyuarat-mesyuarat serta program-program ceramah di seluruh negara!!

Budak anina saaduddin ini pun selalu duduk mesyuarat dengan semua tokoh-tokoh pemimpin DAP!!

Pada waktu itu anina saaduddin tiada masalah pun dengan DAP!! Dia pun seringkali menghadiri pelbagai program-program Deklarasi Rakyat bersama dengan pemimpin-pemimpin DAP!!

Mengapa sekarang setelah dilucutkan jawatan ketua serikandi PPBM baru nak kutuk parti Bersatu kononnya bersekongkol dengan DAP?! 

Mengapa dalam Deklarasi Rakyat dulu anina saaduddin tidak pernah menolak DAP?!

Kalau anina saaduddin nak keluar dari PPBM dan masuk mana-mana parti lain waimah umno sekalipun; itu hak dia!!

Parti Bersatu tidak pernah rugi pun atau merasai kehilangan anina saaduddin kerana saya pun tahu kualiti kepimpinan dia yang kosong pada hakikatnya!!

Siapa saja nak tinggalkan parti PPBM demi dedak; melantaklah!! Tetapi selaku pengasas parti anina saaduddin tidak wajar sama sekali mengutuk sebuah parti yang dia sendiri julang serta sanjung pada suatu masa dahulu!! 

Sebab itu imej dan reputasi anina saaduddin kini hancur berkecai!! 

Dia cakap apapun 32 juta rakyat malaysia sudah jelek mendengarnya!! Anina saaduddin sudah hilang maruah mahupun kredibiliti sama sekali dalam politik!!

Sebab itu ada perumpamaan kata 'kalau jumpa ular dengan orang macam anina saaduddin maka pukullah orang macam anina saaduddin itu terlebih dahulu!!"

Makhluk yang suka makan tuan ini lebih berbahaya dari seekor ular!!

Sebagai orang yang tidak berilmu dalam politik, tak tahu buat kerja pun dan dijulang naik secara terlalu pantas; ianya telah merosakkan budak hingusan ini!!

Adalah tidak keterlaluan sekiranya saya kata budak anina saaduddin ini sedang 'meludah ke langit yang akhirnya jatuh ke muka sendiri!!'

Seandainya anina saaduddin ingat dia kuat dan diterima rakyat dengan perbuatan-pebuatan kejinya mengutuk PPBM, tun dr mahathir mohamad, tan sri muhyiddin yassin serta dato seri mukhriz tun mahathir; suruhlah dia bertanding di mana-mana kerusi pada pru14 nanti walaupun di langkawi!!

Sama-sama kita tunggu dan lihat samada budak hingusan anina saaduddin ini laku atau pun tidak!!

Memori anina saaduddin ini cukup pendek!! Namanya dijulang naik oleh tun dr mahathir mohamad, tan sri muhyiddin yassin, dato seri mukhriz tun mahathir serta Deklarasi Rakyat sebelum ini!!

Manusia yang 'kufur nikmat' serta tidak tahu berterima kasih macam budak hingusan anina saaduddin ini insya-Allah tuhan tidak akan mengangkat darjatnya!!

Nasihat ikhlas saya pada budak hingusan anina saaduddin ini sekiranya dia tak mampu nak berbudi adalah memadai dengan membalas budi!!

Andaikata dia tak mampu juga untuk membalas budi; adalah memadai dengan budak hingusan ini mengenang budi!!

Sebagai rumusannya, program forum Perjuangan For All ini hanyalah berkualiti sampah, untuk orang berotak sampah dan hanya layak dimasukkan ke dalam tong sampah saja!!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat.

Anda mungkin juga meminati:
DUA PILIHAN BUAT ANINA
JAWAPAN KEPADA IBRAHIM ALI BERKAITAN HALA TUJU PPBM
IBRAHIM ALI TEMUI TUN M ESOK UNTUK PULIHKAN HUBUNGAN PERKASA - PPBM?

Posted by Shahbudin Husin at 11:49 

1 comment:

  1. piraun ada para pemukanya
    matjib pung ada jugak para pemuka yang ramai
    apa keja depa butakan hati ramai orang
    bagi boddo ikut amono

    ReplyDelete