Saturday, January 20, 2018

Awas!

AWAS DAN BERHATI DENGAN MAINANAN JUAK JUAK JASA INI

*Yang akan datang ke rumah² pengundi.*

Jentera Juak Juak wanita JASA ini telah dilatih untuk mempertahankan kepimpinan Najib selaku PM secara habis habisan. Wanita wanita JASA ini amat mahir melakukan kerja kerja sabotaj, pujuk rayu, pembohongan dan juga fitnah.

Awas........jika mereka datang ke Kampong anda. Modal mereka ialah kononnya membawa sedekah sekampit beras, duit 50 ringgit dan menyampaikan salam Najib kepada anda. 

Jika mereka hadir ke rumah anda, jangan marah marah. Ambil sahaja sedekah yang diberi dan katakan ianya tidak mencukupi. Jika mereka bersyarah melambung dan memuji Najib, angguk anggukkan sajalah. Undi belakang kira.

Isu Utama yang akan dimainkan oleh Juak Juak betina JASA yang dibiayai Najib ini ialah isu hubungan Tun M dengan DAP.

Juak Juak betina JASA ini akan cuba menyakinkan pengundi bahawa Tun M adalah seorang Pengkhianat Bangsa apabila berbaik dengan DAP. Mereka kan apikan anda dengan isu isu rasis yang kononnya DAP anti Melayu. Mereka juga akan kata, yang Tun M sanggup gadai masa depan bangsa kerana ingin dapatkan undi DAP.

TETAPI jentera Pemfitnah JASA ini lupa yang ramai dikalangan pengundi dan orang Melayu sudah semakin cerdik dan boleh berfikir secara matang.

Harga barang keperluan harian naik mencacak, adakah ianya kesalahan DAP.?  Wang tabung Haji, KWSP dan Amanah Raya dilaburkan entah ke mana sehingga mencapai taraf kerugian berbillion ringgit, adakah kesalahan DAP.? 

Wang 1MDB berpuloh billion ringgit lesap disapu JHO LOW dan kehebatan anak tiri Najib menggunakan wang 1MDB menghasilkan sebuah filem separuh lucah di Hollywood, adakah salah DAP.? 

Rasuah dikalangan kakitangan kerajaan yang amat bermaharalela dan tidak terkawal sehingga Malaysia dikenali sebagai negara yang mengamalkan Budaya Rasuah terbesar di dunia, patutkah kita salahkan DAP.?

Bagaimana pula duit derma 2.6 billion ringgit dan duit SRC 42 juta yang dimasukkan ke dalam akaun Najib tanpa sebab yang munasabah, sampai sekarang tak terjawab. Itu pun salah DAP juga.?

Jika ada Juak Juak JASA ini datang ke rumah, layanlah dengan baik. Tapi ingat, jangan sama sekali percaya fitnah dan pembohongan mereka. Bila tiba masa mengundi nanti, bayangkan muka Najib sebagai Bapak Penyamun dan Pencuri. Insyaallah ! tangan anda dengan sendirinya akan TIDAK mengundi BN.

Syed Saifuddin
PPBM PANDAN
SELANGOR

No comments:

Post a Comment