Thursday, October 5, 2017

Tragedi di Las Vegas: Laporan yang mana satu kita boleh pakai ni? - by logic

TIDAK ADA TEMBAKAN BERLAKU DI LAS VEGAS PADA 1 OKTOBER 2017.
 by bumiyangtercinta
Pada 1 Oktober 2017 telah berlaku suatu “drama” tembakan di Las Vegas, USA dan kononnya sebanyak 58 orang telah meninggal dunia dan lebih 500 orang telah tercedera. Media di seluruh dunia telah menyiarkan berita sensasi tersebut. Malah mereka mengatakan bahawa ini adalah peristiwa tembakan yang paling teruk dalam sejarah USA.

Adakah anda percaya pada berita tersebut?

Sekiranya anda percaya pada “berita” tersebut, maka anda telah ditipu oleh media yang dikuasai oleh yahudi illuminati.

Anda inginkan bukti tentang penipuan tersebut?

Mari kita buat penyiasatan…………..

BUKTI PERTAMA

Akhbar Israel telah menyiarkan berita tentang tembakan di Las Vegas terlalu awal iaitu pukul 3 pagi dan mengatakan kononnya penembak itu adalah seorang yang baru memeluk islam dan namanya ialah Samir Al-Hajib. Sedangkan nama penembak itu kemudian diberitahu sebagai Stephen Paddock dan bukannya beragama islam.

Bagaimana Akhbar dari Israel itu tahu tentang bukti tersebut terlalu awal (3 pagi) sedangkan kejadian berlaku pukul 10.08 malam? Adakah Israel (Mossad) yang menulis skrip “drama” tersebut?


BUKTI KEDUA

Media mengatakan bahawa penembak itu telah menembak dari bangunan “Mandalay Bay” dari tingkat 32. Untuk pengetahuan anda, tingkap di bangunan “Mandalay Bay” tidak boleh dibuka. Tidak ada cermin yang pecah di bangunan “Mandalay Bay” sewaktu kejadian tembakan pada malam tersebut. Lihat gambar di bawah.

Tetapi pada waktu berita tersebar, telah ada 4 tingkap yang sengaja dipecahkan di “Mandalay Bay” untuk membuktikan kononnya penjenayah yang memecahkan tingkap tersebut sebelum menembak.

BUKTI KETIGA

Seorang perempuan dan seorang lelaki yang tidak dikenali telah menjerit dan memberitahu kepada para penonton disitu bahawa mereka semua akan mati pada malam tersebut. Mereka berdua telah menyuruh semua penonton supaya melarikan diri dengan segera. Tetapi tidak ada sesiapapun yang mahu mendengar amaran mereka berdua.

Akhirnya mereka berdua telah ditangkap oleh pegawai yang berada disitu dan dibawa keluar. Siapakah mereka berdua?

BUKTI KEEMPAT

Tidak ada sebarang gambar mayat, tidak ada kesan berdarah di tempat kejadian, tidak ada gambar mangsa yang terlantar di hospital dan tidak ada gambar mangsa yang tercedera. Semua gambar yang disiarkan oleh media adalah lakunan sahaja. Dilakonkan oleh “Crisis Actor” yang terpilih.

Untuk pengetahuan anda, “Crisis Actor” merupakan manusia-manusia yang dipilih khas oleh yahudi illuminati untuk berlakon sebagai “mangsa” dan sebagai ”mayat” sewaktu mereka membuat sesuatu “drama” untuk menipu manusia di seluruh dunia.


BUKTI KELIMA

Bunyi tembakan adalah disiarkan melalui “loud speakers” yang memang berada di situ. Jadi penonton menyangka mereka mendengar tembakan sedangkan bunyi tembakan tersebut adalah dari rakaman dan disiarkan melalui loud speakers. Ini bermakna tidak ada sebarang kejadian tembakan berlaku pada hari tersebut. Penonton yang mendengar bunyi tembakan telah menjadi “panik” dan telah berlari dengan segara menyebabkan berlakunya sedikit “kemalangan” yang tidak serius.

KESIMPULAN

Yahudi Illuminati memang sentiasa akan mencipta sesuatu “peristiwa” untuk menakut-nakutkan manusia supaya manusia akan patuh dan tunduk kepada mereka. Ini akan memudahkan yahudi illuminati untuk mempercepatkan proses mewujudkan “New World Order”.
Sumber rujukan:
http://themillenniumreport.com/2017/10/las-vegas-mass-shooting-false-flag-psyop-black-op-to-distract/
http://82.221.129.208/.zy0.html
http://stateofthenation2012.com/?p=85244
http://themillenniumreport.com/2017/10/deadliest-mass-shooting-in-us-history-at-least-50-killed-over-400-injured-after-shooter-opens-fire-at-las-vegas-concert/
http://stateofthenation2012.com/?p=85184
http://www.zerohedge.com/news/2017-10-03/was-there-second-shooter-vegas
http://nymag.com/daily/intelligencer/2017/10/what-we-know-about-las-vegas-gunman-stephen-paddock.html
https://www.intellihub.com/vegas-union-worker-blows-whistle-on-mandatory-active-shooter-training-which-was-due-sept-30-at-12-a-m/
http://themillenniumreport.com/2017/10/israel-national-news-reshet-bet-radio-both-report-american-muslim-samir-al-hajib-as-shooter/
http://themillenniumreport.com/2017/10/illuminati-esoterica-associated-with-the-las-vegas-mass-shooting/
http://themillenniumreport.com/2017/10/false-flag-validated-shots-fired-from-4th-floor-not-32nd-video-proof-conclusive/

1 comment:

  1. kalau betoi pun ok jugak
    banayk lagi jadi macam tu lagi baguih
    apa nak herang memang yahudi amalika penjinayah
    dunia tak akan aman dari ajen iblis

    ReplyDelete