Thursday, October 5, 2017

Rahsia awet muda: 'Klimaks' 50 Kali Sehari

Thalia Capai 'Klimaks' 50 Kali Sehari Untuk Awet Muda
Published: Thursday, 5 October 2017
Bagi anda generasi 90, pasti anda kenal dengan pelakon Thalia. Bintang cantik ini yang pernah menjadi telenovela penggemar idola yang disiarkan di televisyen kebangsaan seperti Rosalinda, Marimar, dan Maria Mercedes. Mesti ramai tertanya tanya mana sekarang Thalia berada, sebenarnya Thalia kini telah menjadi penyanyi terkenal di Mexico.

Bukan itu sahaja, dia juga berkahwin dan mempunyai 2 anak. Tapi masih cantik! Apa agak rahsianya eh? Admin pun jeles! Makin cantik uii..

Demi untuk kelihatan cantik, pelakon ini sanggup berbuat apa sahaja. Ini termasuklah membuang tulang rusuknya. Pengakuan tersebut telah dilaporkan oleh sebuah portal hiburan suatu ketika dahulu dan Thalia juga dikatakan tidak malu akan pengakuannya itu.

Kalau dilihat pada wajahnya, ramai yang tidak menyangka bahawa Thalia kini sudah berumur 46 tahun. Ketika ditanya apakah rahsianya untuk kelihatan muda, percaya atau tidak klimaks adalah jawapannya.

Menurut Thalia,beliau mampu mencapai sehingga 50 klimaks sehari dan beliau amat gemarkan ‘aktiviti’ berkenaan. Tidak hairanlah beliau sangat terbuka mengenai segala- galanya kerana penampilan seksi itu juga merupakan salah satu kegemarannya. - sumber

1 comment:

  1. Klimaks apo bro. Kelentit ko faraj. 50 kali sehari. Dio bual besar tu. Kalu org lain dah kiok. Haha

    ReplyDelete