Friday, February 23, 2018

Dapur Mukhriz sebesar sebuah banglo: DS Mukhriz akan saman Anina kerana fitnah

Anina, Dapur Rumah DS Mukhriz Hanya Sebesar Rumah Kos Rendah, Bukan Banglo!!
February 22, 2018 by Suara Kebenaran
Pemakan dedak UMNO, Anina Saadudin ini menipu bila mengatakan dapur rumah DS Mukhriz Mahathir yang juga Timbalan Presiden PPBM, adalah sebesar sebuah banglo.

Sumber yang tahu mengenai saiz rumah DS Mukhriz mengesahkan bahawa dapur rumah beliau hanya sebesar rumah kos rendah, bukan banglo seperti yang diperkatakan.

Walaupun bersaiz rumah kos rendah, dapur rumah DS Mukhriz masih dikirakan sebagai kecil bagi orang berstatus sepertinya.  Dengan latar belakang sebagai anak kepada bekas Perdana Menteri paling agung dalam Malaysia selain ahli perniagaan melalui pemilikan berates-ratus syarikat, sudah selayaknya dapur rumah DS Mukhriz bersaiz bangle, tapi itu tidak berlaku.

DS Mukhriz tahu mengenai kesusahan rakyat dan dengan itu tidak menunjukkan kekayaan beliau sekalipun mampu.  Maka tidak hairanlah dapur rumahnya hanya sebesar rumah kos rendah yang menjadi pilihan majoriti rakyat Malaysia akibat dihimpit kemelesetan ekonomi dan hutang Negara yang melampau banyak.

Difahamkan DS Mukhriz akan mengambil tindakan Mahkamah ke atas Anina kerana fitnah ini tidak berapa lama lagi.  Beratus juta akan dituntut dari bekas pengasas PPBM itu.

* Tak tahulah apa tujuan minah ni keluarkan kenyataan begitu

1 comment:

  1. Memang patut pun kena saman,,dasar binatang punya perempuan,pada mulanya berapi-rapi hentam Najib setelah Makan dedak bunyi lain macam aje si perempuan ini........!!

    ReplyDelete