Sunday, February 25, 2018

Berat doh weh: Semakin hari dah makin teruk rapunya

Jangan sampai orang gelar Pak Aji temberang udah le
MOHAMED HANIPA MAIDIN  -  February 25, 2018 4:01 pm
Sebuah media tempatan petik kenyataan presiden parti suci dari sumber berita parti suci sendiri yang mana beliau dilaporkan berkata haram sokong parti tu – yang semua orang tahu dia rujuk kepada parti DAP.

Alasan beliau antaranya adalah parti tu paling lantang dan ke hadapan menentang parti suci dalam usaha parti suci nak laksana Islam.

Beliau juga kata parti tu yang paling berani isytihar Malaysia adalah negara sekular.

Maaf lah Pak Aji. Saya lihat Pak Aji makin hari dah makin teruk merapu. Kesianlah sikit pada ahli bawah yang percaya kata-kata Pak Aji, seperti orang putih kata gospel truth.

Seperti kata arwah A.R. Tompel dalam filem “Do Re Me” dalam adegan di warung, “takkan lah pak Aji nak temberang!”

Pak Aji tuduh parti DAP tentang parti suci yang hendak laksanakan Islam, OK, nak tanya sikitlah Pak Aji: nak laksanakan Islam secara total ke atau hanya nak laksanakan juzuk tertentu dalam Islam je? Janganlah main borong Pak Aji hoi!

DAP tentang kezaliman. Islam juga tentang kezaliman malahan cenderung pun tak boleh. So, haram juga lah sokong DAP ya?

Parti sarkas zalim, sokong kezaliman, buat banyak Akta zalim dan Pak Aji dan parti Pak Aji, semua orang tahu, kini rapat dengan parti sarkas tu.

Tak haram ke Pak Aji? Ulama silam kata jahit jubah al-Hajjaj yang zalim tu pun tak boleh haji. Istiqamah bagi “nyawa” pada rejim zalim macam mana ya Pak Aji?

DAP lawan rasuah, lawan salah guna kuasa, lawan pembaziran, lawan orang lanun wang rakyat, lawan parti yang tekan rakyat dengan cukai yang bebankan rakyat.

Dan itu juga, seperti Pak Aji arif, pendirian Islam. Dan itu juga, yang parti sarkas istiqamah buat dulu dan kini. Jadi, apa Pak Aji nak kata? DAP juga yang salah ke? Bukan parti sarkas?

Pak Aji kata DAP berani kata negara ni negara sekular. Hei, bukan dulu Pak Aji yang dok wirid begitu ke? Maaf, dah lupa ke Pak Aji hoi?

Tahukah Pak Aji ada satu kes di negara ni yang diputuskan oleh mantan hakim Mahkamah Agong, yang kini sokong dan ahli parti suci dan pernah jadi calon parti suci.

Tahu tak Pak Aji apa yang hakim tu kata dalam kes yang dipanggil kes Che Omar bin Che Soh lawan Public Prosecutor (1988) 2 MLJ 55?

Tak pe lah, saya habaq sikitlah Pak Aji. Dalam kes tu, Pak Aji, dua orang peguam bukan Islam, (M. Mura Raju dan Ramdas Tikamdas – dua-dua kawan baik saya Pak Aji ) berhujah hukuman mati di dalam Akta Dadah Merbahaya dan Akta Senjata Api 1971 adalah bercanggah dengan Islam lalu melanggar Perkara 3 (1) Perlembagaan Persekutuan kerana kesalahan itu, kata peguam-peguam bukan Islam tu bukan masuk dalam kesalahan hudud atau qisas.

Tahu tak Pak Aji yang hakim Islam itu (ahli parti suci) tolak hujah itu sebab hakim tu kata negara ni bukan negara Islam tapi negara sekular !! Salah DAP juga?

Kena adillah Pak Aji walau dengan orang yang kita benci sekali (al-ma’idah: 8).

Allah lebih tahu.

4 comments:

  1. Kot-kot otak Pak Aji tu dah teruk sangat kerana terasa dirinya paling suci!!!
    Pak Aji Marang ni makin mereng ke? Teman tanya je!!!

    ReplyDelete
  2. Akta Dadah Merbahaya dan Akta Senjata Api 1971

    memang elok dihukum mati bagi pesalah jenih ni
    tak perlu nak bela pinjinayah ni

    ReplyDelete
  3. Pak Haji Temberang, mulut busuk macam kerang, orang makan nasi dia telan dedak ayam, hari-hari kuat berangan-angan.....nasib da !

    ReplyDelete
  4. Tuan Sarjana Maulana Pala Bana.February 25, 2018 at 10:55 PM

    Haram hukumnya bersubahat dengan penunggang agama sehingga ada yang terbunuh akibat terpengaruh dengan fuckwa lebai yang berpeluk dengan syiah yang membunuh umat islam. Ke guaner lebai?

    ReplyDelete