Saturday, June 4, 2016

Kami sudah bersara...........

Petang semalam aku nak ke KL menggunakan perkhidmatan firefly dari Sultan Ismail Airport Pengkalan Chepa ke Subang .
Ketika di ruangan scanning aku terjumpa Datuk Zaid Ibrahim yang nak pulang ke KL
Sudah sekian lama tak jumpa namun beliau masih ingat dan kenal aku.......aku memanglah kenal dia
Zaid dan aku semalam

Kami bersama ke dewan berlepas. Semasa menunggu kami sembang panjang dari peribadi dan politik. 
Apa pun sebenarnya kami sudah pun bersara.
Beliau bersara dari memegang apa-apa jawatan politik dan saya sudah lama bersara dari sebuah jabatan kerajaan
Tentang politiknya dan susuana yang negara dan rakyat hadapi sekarang........ha tang ni akau akan tulis kemudian

3 comments:

  1. Semuga both of u di rahmati Allah swt..
    saya tunggu coretan admin seterusnya...

    ReplyDelete
  2. Anon 2:06 PM

    Terima kasih di atas doa saudara saya juga doakan semoga saudara juga berada di dalam limpahan rahmat Allah. Aamiin.

    ReplyDelete
  3. Teruskan menulis pak din..
    Sy penyokong setia mountdweller

    ReplyDelete