Tuesday, May 9, 2017

Dia masukkan jari dia kem@luan saya dan mengh1sap kem@lua@n saya

Kalau kes ni betul.......itulah Pak Mertua setan!

Saya dicabul oleh bapaq mertua saya-Dia masukkan jari dia kem@luan saya dan mengh1sap kem@lua@n saya.
Asalamualaukum admin dan warga krt. Saya terpaksa guna acc fake admin. Sebab saya malu sangat.

Saya dicabul oleh bapaq mertua saya, saya xde anak suami selalu outstation,saya anak yatim piatu.. suami xnak pindah atas alasan nak jaga ayahnya.. ayahnya dah umur 50 lebih. Dia masukkan jari dia kemaluan saya dan menghisap kemaluan saya.

 Dia ugut kalau saya bongkar, dia akan bunuh suami saya., saya nak lapor polis tapi saya tak berani keluar rumah kerana suami x benarkan saya keluar. Saya orang kampung yang sekarang duduk dibandar.

 Apa perlu saya buat.. saya rasa nak bunuh orang tua tersebut tapi saya x berani.. sqya nak meluah dengan kawan2. Tapi malu dan takut.. tlg saya....

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater

 Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah Suara Marhaen

2 comments:

  1. Lelaki Melayu mana ada tanggung jawab

    Banyak nya begitu

    Janda janda pun di bagi ke Bangla

    Lagi tua lagi gila kalau lah Melayu tuh

    Kalau lagi Serban Kopiah Jubah lagi terok perangai Melayu tuh

    Malas tok sah cerita

    Tanggung jawab lagi tak ada

    Bukan bebende baru

    Kasihan pada mangsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu memang anak bangsat la klu nk samakan melayu mcm tu.. bodo akai xda ka.?

      Delete