Tuesday, May 9, 2017

Bayangkan betapa deritanya kanak-kanak ini sebelum mati didera dan menjadi hidangan babi

Kanak-kanak 7 tahun didera sampai mati sebelum mayatnya dihidang pada babi
11:30 AM  Global
KANSAS, AMERIKA SYARIKAT - Bapa kepada seorang kanak-kanak berusia 7 tahun dijatuhkan hukuman penjara minimum 25 tahun selepas mengaku bersalah mendera dan membunuh anaknya, pada 2015, lapor Daily Mail. 

Michael Jones, 46, mengaku mendera dan membunuh anaknya, Adrian Jones, 7, di Mahkamah Bandar Kansas semalam. 

Isterinya, Heather, 31, juga telah menerima hukuman yang sama dan sedang menjalani hukuman itu di sebuah penjara di Topeka. 
Michael dan Heather Jones mengaku bersalah mendera dan membunuh mangsa, Adrian Jones pada tahun 2015, dijatuhkan hukuman penjara 25 tahun.

Menurut Daily Mail, sebulan sebelum kejadian, Adrian dikurung dalam bilik mandi, dipaksa berdiri berjam-jam lamanya dalam kolam dengan paras air di lehernya, diikat, dibiar kelaparan dan dipukul. 
Adrian Jones, 7
Adrian dipaksa berdiri di dalam kolam dengan air di paras leher selama berjam-jam 
Adrian cedera di bahagian tepi mata selepas dipukul dengan batang penyapu
Adrian dipaksa berdiri tegak dengan depan dan belakang badannya diletakkan papan pemotong sayur
Bahagian buku lali Adrian bengkak
Adrian bersama tiga adik beradik perempuannya
Mulut Adrian luka dipercayai mangsa cuba mengopek pintu bilik mandi (plywood) bagi melepaskan diri
Bengkak di bahagian siku tangan kanan Adrian
Adrian dipaksa berdiri di luar rumah pada waktu malam dalam keadaan cuaca yang sejuk
Tengok video penuh di sini

Di bawah adalah video laporan kes


Ibu tirinya kerap menggelarnya "budak itu" berbanding memanggilnya dengan nama yang diberikan, sementara itu dia dan bapa Adrian lebih mengutamakan lima anak mereka yang lain berbanding Adrian yang seringkali diberi layanan buruk. 
Babi yang dipelihara pasangan itu yang dilaporkan telah dihidangkan mayat mangsa yang mati didera

Pasangan itu juga tergamak memotong mayat mangsa dan menghidangkannya kepada babi perliharaan mereka bagi melupuskan mayat mangsa. 

Kedua-dua tertuduh mengambil keputusan untuk mengaku bersalah kerana tidak mahu memanjangkan tempoh perbicaraan kes berkenaan.
Willie Flowers, 58, memilih untuk mendiamkan diri dari membantu mangsa didera sehingga mati

Sementara itu, bapa saudara tertuduh, Willie Flowers, 58, yang tinggal bersama dengan keluarga itu menyaksikan segala kejadian itu dan mampu menyelamatkan mangsa. Namun Flowers memilih untuk berdiam diri dari melaporkan kejadian itu kepada pihak berkuasa. Malah Flowers pernah menonton beberapa rakaman video yang menunjukkan Adrian didera pasangan berkenaan. 

Bagaimanapun, Flowers tidak dikenakan sebarang tindakan di bawah undang-undang Kansas dan beliau meminta pihak media tidak menganggu privasinya. 
Dainna, ibu kandung Adrian Jones

Michael dan Dainna berpisah selepas bekas isterinya itu mengetahui Michael mempunyai hubungan sulit dengan Heather. Perpisahan itu juga menyebabkan hak penjagaan pada ketiga-tiga anaknya itu diberikan kepada Michael.

Pemeriksaan yang dilakukan pada komputer pasangan itu juga mendapati mereka pernah membeli blanket wrap dan Humane Jacket yang dipercayai mahu dipakaikan pada mangsa. - The Reporter

No comments:

Post a Comment