Sunday, September 17, 2017

Sidang akhbar khas PM: Hahaa......suspense, suspense!

Sunday, 17 September 2017
APAKAH PARLIMEN BUBAR PETANG INI? JOM TUKAR KERAJAAN....
Apa kemungkinan perkara penting yang akan diumumkan oleh Najib Razak dalam sidang media khas yang akan diadakannya pada petang ini?

Menurut laporan BH online, sidang media khas Najib akan diadakan pada jam 4.45 petang ini di ibu pejabat UMNO, Tingkat 39, PWTC Kuala Lumpur.

Selain semua Ahli MT UMNO diarahkan menghadirinya, Timbalan Perdana Menteri, Zahid Hamidi juga turut menyingkatkan lawatannya ke Perlis bagi membolehkan beliau bersama-sama dalam sidang akhbar tersebut.

Salah satu programnya di Perlis juga dibatalkan di saat-saat akhir.

Tiada butiran lanjut diberikan mengenai sidang akhbar itu, tetapi barangkali tiga kemungkinan boleh diandaikan berhubung sidang akhbar khas itu:-
  • Mengumumkan pembubaran Parlimen.
  • Mengumumkan perletakan jawatan sebagai Presiden UMNO dan Perdana Menteri.
  • Mengumumkan pertukaran jawatan Timbalan Perdana Menteri daripada Zahid Hamidi kepada Hishammuddin Hussein.
Yang mana satu agaknya?

Apa pun, jika sidang media khas itu berkaitan pembubaran Parlimen dan seterusnya PRU 14 perlu diadakan, ini adalah peluang terbaik untuk rakyat Malaysia  berhijrah dan melakukan pertukaran kerajaan.

Bila lagi kita mahu melakukannya?

Adakah sesiapa masih sanggup dipimpin Najib yang disisinya ada Rosmah untuk tempoh lima tahun lagi? (ShahbudinHusin 17/09/2017)

Posted by Shahbudin Husin at 08:35 

3 comments:

  1. Suspense benda? Rupa nye Mat Taib nk masuk umno balik. Katanye bosan jadi pembangkang. Sia sia. Cuma nak tanya umno boleh untung ke Mat Taib masuk balik. Haha

    ReplyDelete
  2. Najib pm cash is king. Elok mat taib masuk umno semula. Sapa nak bawa beg duit umno. Mestilah org pengalaman mcm mat taib. Takkan jamal jamban. Nanti beg pun lesap.

    ReplyDelete
  3. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you
    are not already ;) Cheers!

    ReplyDelete