Tuesday, January 17, 2017

Pilihanraya kecil lagikah kita?

Adun Sungai Air Tawar meninggal dunia
17 Januari 2017 | MALAYSIA DATELINE
Kamarol Zaki Abdul Malek

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sungai Air Tawar, Kamarol Zaki Abdul Malek meninggal dunia pagi ini selepas ditemukan dalam keadaan tidak sedarkan diri di rumahnya di Sungai Air Tawar.

Pegawai Khas Allahyarham, Mohamad Fariq Roslan ketika mengesahkan kematian itu berkata, arwah ditemukan tidak sedarkan diri kira-kira pukul 9 pagi ini selepas gagal dihubungi sejak awal pagi.

“Sepatutnya beliau menghadiri program Ziarah Kasih Sedetik Bersamamu di Kampung Sekendi pagi ini,” katanya kepada Utusan Online hari ini.

Allahyarham, 59 tahun yang juga dikenali sebagai Cikgu Zaki adalah Timbalan Ketua Umno Sabak Bernam dan ketua Umno Cawangan Sungai Air Tawar.

Allahyaraham turut menjawat kerusi exco Kementerian Perusahaan Perladangan & Komoditi (MPIC) Adun BN Selangor dan pengerusi Pertubuhan Peladang Kawasan Bernam Jaya (PPK).

1 comment:

  1. Dan Dialah yang mempunyai kekuasaan tertinggi di atas semua hamba-Nya, dan diutus-Nya kepadamu malaikat-malaikat penjaga, sehingga apabila datang kematian kepada salah seorang di antara kamu, ia diwafatkan oleh malaikat-malaikat Kami, dan malaikat-malaikat Kami itu tidak melalaikan kewajibannya.

    jangan lalai bekalan sesudah dimatikan

    ReplyDelete