Tuesday, February 14, 2017

Parti yang tak guna atau orang yang keluar ni tak berguna?

Wakil Rakyat DAP kantoi jumpa KM Melaka sebelum keluar parti

SEMALAM empat orang wakil rakyat daripada DAP Melaka dilapor meninggalkan parti itu dengan alasan kerana sudah hilang kepercayaan kepada pimpinan parti.

Mereka adalah Ahli Parlimen Kota Melaka, Sim Tong Him, Goh Leong San (ADUN Duyong), Lim Jak Wong (ADUN Bachang) dan Chin Choong Seong (ADUN Kesidang).

BACA4 Wakil Rakyat DAP Melaka keluar parti

Seakan dapat mengagak apa sebenarnya terjadi, Naib Presiden KEADILAN, yang juga Ahli Parlimen Bukit Katil Melaka, YB Shamsul Iskandar semalam dilaporkan oleh NST sebagai berkata, wakil-wakil rakyat DAP itu keluar parti mungkin kerana sudah berpakat secara rahsia dengan Barisan Nasional, BN.

Benar seperti apa yang dijangka, sejak pagi tadi tersebar beberapa keping gambar wakil-wakil rakyat DAP itu rupa-rupanya telah bertemu dengan Ketua Menteri Melaka, Datuk Idris Haron sebelum bertindak keluar parti.

Di bawah ini gambar-gambar yang dimaksudkan.
Berbaju merah jambu, ADUN Duyong, Goh Leong San, sementara yang memakai baju kemeja berwarna merah hati, ADUN Bachang, Lim Jak Wong.
Wakil-wakil rakyat DAP ini sudah lama ada masaalah dengan parti, malah sedang digantung keahlian sejak 7 Februari tahun lalu kerana masaalah disiplin.

Kalau mereka nak keluar parti patutnya dari dulu dah boleh keluar, tapi kenapa sekarang baru nak keluar?

Rupa-rupanya barangkali sudah ada persepakatan sulit dengan Ketua Menteri Barisan Nasional, Idris Haron maka tiada apa nak dihairankan. - sumber

1 comment:

  1. nampak muka pun macam muka geng amno
    patut pun keluar jumpak amno dulu
    nasib baik tak kena colek macam kat perak dulu
    hilang bila jumpa dah masuk amano rupanya
    lagi baik letak jawatan betanding pulak atas tiket amnomca tengok boleh menang atau tidak?

    ReplyDelete