Wednesday, March 16, 2016

Wajarkah: Rakyat derita, mereka yang berkuasa tersenyum riang di kesibukan Vietnam

NOT WITH LOVE BUT FROM BACHOK WITH PROBLEM!

RAKYAT DERITA DIHIMPIT DERITA,MEREKA YANG BERKUASA TERSENYUM RIANG DIKESIBUKKAN VIETNAM....WAJARKAH?

Segerombolan mereka yg punya kuasa dan kedudukan di PBT Bachok telah bersenang lenang di VIETNAM. Mereka beramai-ramai menginap di HOTEL KINGSTON di Vietnam. Apa pun alasan yang mereka gunakan apa yang pasti sejumlah WANG telah digunakan. Samada wang itu datangnya dari KANTUNG MAJLIS DAERAH BACHOK atau pun ianya datang dari tajaan mana-mana pihak yg berkepentingan ianya perlu dikhabarkan kepada rakyat marhein agar tidak memadamkan motto MEMBANGUN BERSAMA ISLAM DIGANTI DENGAN "PULUN SELAGI BERKUASA".

Apakah mungkin pemergian AHLI MAJLIS DAERAH BACHOK ke VIETNAM adalah hasil dari adanya KELULUSAN DIBERI kepada parking berbayar di JELAWAT,semua itu memerlukan jawapan. Jawapan hanya akan diperolehi JIKA rakyat setempat terdedah dengan maklumat sebegini.

Campur tangan politik atau sememangnya NAFSU BESAR segelintir mereka yg dilantik sebagai ahli MAJLIS DAERAH BACHOK untuk mengeringkan kantung yg ada atau membelanjakan tajaan dari mereka yg mungkin mendapat hasil dari kelulusan PARKING BERBAYAR DIJELAWAT,rakyat perlu siasat! Kebenaran ini hanya akan terjawab dengan siasatan terperinci diadakan.

Kesahihan samada adanya penglibatan ADUN kawasan berkenaan tentang kelulusan parking berbayar itu turut sama melibatkan diri atau tidak kesemuanya hanya akan terjawab jika ada ketelusan!JIKA tida, tiada beza antara NAJIB dengan mereka? Persoalan yg memerlukan jawapan!

Siapa dan sejauh mana penglibatan seorang  yg bermertuakan seorang Dato' Zxx yang merupakan kesayangan kepada seorang Cikgu yg berpengaruh memerlukan perhatian rakyat setempat menyelidikinya. APAKAH mereka ini benar-benar menggunakan keperitan hidup rakyat JELAWAT untuk mengisi tembolok kekayaan?

Tentulah terlalu MUSTAHIL untuk Ahli Parlimen BACHOK tidak mengetahui bagaimana susunan mencari kekayaan ini berlaku apatah lagi kejadian berlaku didalam kawasan PARLIMENNYA. Mungkin ada KITAB yg telah dirujuk yg menghalalkan ini semua berlaku...Wallahuallam.

Pejuang SAMM seperti Hj Joe pun bakali PULING MATANYA kerana syok kena kopi Vietnam. "Kepalo Agong" mendiamkan HARIMAU YG DISANGKA GANAS SEKETIKA DULU

YANG PASTI>>>>>PARKING BERBAYAR DILULUSKAN.......AHLI MAJLIS DAERAH BACHOK TERBANG KE VIETNAM!

APA KAITANNYA...HANYA AKAL-AKAL YG WARAS BOLEH MEMIKIRKANNYA BUKAN SEKADAR ADANYA WALA'!

Report POLIS yang telah dibuat oleh seseorang kononya berlakunya FITNAH tidak akan menyelesaikan masalah ini melainkan siasatan dan audit forensik serta JUSTIFIKASI kenapa ahli MAJLIS DAERAH BACHOK KE VIETNAM SEBAIK SAHAJA PARKING BERBAYAR DIJELAWAT DILULUSKAN TETAP MENARIK PERHATIAN DAN MEMERLUkAN JAWAPAN UTK RAKYAAT MENGETAHUINYA!

I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER!

NYAMUK MENGGIGIT.

No comments:

Post a Comment