Tuesday, March 29, 2016

Pondan siam atau jantan?

JANTAN ATAU PONDAN SIAM JAWATANKUASA DISPLIN PAS DAN SELURUH PIMPINAN PAS?

Dua pemikir PAS masih lagi ahli PAS yg SAH. Masih lagi diakui dari sudut perlembagaan Parti sebagai ahli yg Berdaftar secara SAH.

Serata Dunia dikatakan Dato' Mahfuz Omar dan Dato' Husam Musa sebagai dua insan yg BERCANGGAH pendapat dengan polisi PAS yg kini menongkat UMNO.

Kedua-dua insan ini tetap memegang prinsip, RAKYAT PERLU DIBELA>>>MUNGKAR TEtAP DITENTANG WAIMA SIAPA PUN YG LAKUKAN!...Mungkar itu perlu ditentang bukannya ditatang!

Mereka dicerca hina dalam berbagai bentuk samada dalam sidang akhbar atau di CCOPONG!. Namun kedua insan yg berprinsip ini tetap berpegang dengan prinsip masing-masing!

Dato' Husam dipanggil berbicara oleh PAS Pusat. Dalam kesempatan yg ada beberapa teguran dan telah memaklumkan beberapa isu untuk perhatian PIMPINAN PAS. Sehinga sekarang mereka yg memanggilnya MEMBISU SERIBU BAHASA TNPA JAWAPAN. Mungkin masih mengekalkan taktik lama,MASALAH DIMASUKKAN DIBAWAH KARPET!

Dato' Husam masih terus menegur pimpinan PAS Pusat dan Kelantan berdasarkan apa yg beliau ketahui ada pincangnya berlandaskan ISLAM MENGALAKKAN TEGURAN SEBEGITU WAJIB BERLAKU!. Beliau tidak gentar mahu pun "UGOH" dengan segala ugutan atau AMARAN yg diterima dari berbagai pihak terutamanya dari pimpinan PAS Pusat atau Kelantan yg berkali-kali menyuarakan bahawa Husam akan dihadapkan ke J/Kuasa Disiplin.

Solanya,JANTAN ATAU PONDAN SIAM sikap pimpinan PAS kini?......

Hanya berani menghukum diccopong tetapi "PENAKUT HANGIT" BERDEPAN DENGAN REALITI DAN HUJAH SECARA BERDEPAN!

BERAPA RAMAI "SYAITAN" dalam PAS yg tidak sepatutnya ada kerana PRESIDEN PAS MENDAKWA ALLAH TELAH BERSIHKAN SEBELUM INI?

JANTAN ATAU PONDAN SIAM?

Jika JANTAN,BICARAKAN HUSAM DAN MAHFUZ SEADILNYA.

JIKA PONDAN SIAM....Menyalaklah dengan harapan bukit akan runtuh bersama harapan agar Dato' Husam dan Dato' Mahfuz meletak jawatan!

NYAMUK MENGIGIT

1 comment: