Tuesday, March 22, 2016

Aku ingatkan politik jer gila babi, rupanya TM UniFy pun gila khinzir gak!

Sebab aku tak ada di rumah memanjang........sebenarnya aku di KL. Jadi lambat sikit aku bayar bill natang ni. Bill bertulis/printed pun tak ada dihantarnya. 

Sebab itu aku terlambat bayar bill. Jadi pagi semalam aku gi laa ke TM point settlekan semuanya (full payment).

Petang semalam aku terima mesej ni.....
RM0.00 Msg frm TM: Dear Valued customer,TQ for yr pymt.Yr acc 1029082706 has been reactivated. We appreciate your continuous support.

Tup...tup pagi ni aku terima pula mesej ni......
RM0.00 Msg frm TM: UniFi Acc:1029082706 Cr Limit: RM537Usage:RM597.5 Pls make full pymt to enjoy continuous svc.Disregard this msg if pymt made.TQ

Walau pun di sebut kat situ abaikan mesej sekiranya bayaran telah di buat namun apakah gunanya mesej ini?
Maknanya tidak ada koordinasi antara yang menerima bayaran dan yang menuntut bayaran

Tak ker gila khinzir namanya.......apakah kerja mereka ni buat sepanjang hari?
Mesej macam ni dah jadi standard pulak

No comments:

Post a Comment