Wednesday, September 28, 2016

Apa nak jadi ni.......dah semakin naik gila nampaknya

*ANGKATAN MUDA KEADILAN CABANG PADANG SERAI MENDESAK USTAZ SHAHRUDIN B. IBRAHIM MEMOHON MAAF*

AMK Cabang Padang Serai sentiasa peka dengan perkembangan politik semasa termasuk cadangan pindaan RANG UNDANG-UNDANG 355

( RUU 355 ) yang diperjuangkan oleh Parti Pas.   Kami terpanggil untuk membuat kenyataan ini kerana kami telah mendengar rakaman ceramah daripada seorang Pendakwah Bebas  yang juga merupakan YDP PAS Kawasan Padang Serai dimana beliau telah mengaitkan Presiden Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail iaitu dengan jelas pada minit ke 40  didalam ceramah beliau menyebut *“KAK WAN... KAK WAN KENA ANGKAT TANGAN! KALAU KAK WAN TAK ANGKAT TANGAN, BOLEH MENYEBABKAN “JATUH IMAN” KALAULAH DITAKDIRKAN... LEPAS TAK ANGKAT TANGAN ITU MATI, KAMI TANAM JERAT “.* 

Ungkapan sebegini tidak wajar dikeluarkan oleh seorang pendakwah yang disegani. Beliau juga tidak sepatutnya menjatuhkan hukuman didalam keadaan akta RUU 355 masih belum dibentangkan di dalam Parlimen dan belum mendapat keputusan samada Ahli Parlimen yang beragama Islam menyokong atau tidak terutama Ahli Parlimen daripada Parti keadilan Rakyat.

Dengan ini kami AMK Cabang Padang serai berharap agar Pendakwah tersebut yang juga merupakan YDP Kawasan Padang Serai yang bernama Ustaz Sharudin Bin Ibrahim menarik balik kenyaataan beliau dan seterusnya memohon maaf kepada Presiden Parti Keadilan Rakyat dan keluarga .  

Kami juga berharap agar beliau tidak mengulangi kenyataan sebegini yang boleh mengeruhkan keadaan.


KENYATAAN BERSAMA

*AMK CABANG PADANG SERAI

DI SOKONG OLEH

ADUN LUNAS YB CIKGU AZMAN BIN NASRUDIN*

*27 / 9 / 2016
25 Zulhijjah 1437 H.*


# yang dia cakap betul ke bohong yang dia dah pegi jumpa dengan WAWI secara peribadi/berdepan dan itulah kata-katanya yang sebenar di hadapan Kak Wan?

2 comments:



  1. Ada sapa sapa?

    Ada sapa2 nak jd PIGS(parti iktn ggsn sjhtr)@pigs?

    Ada sapa2 yg waras nak jd PIGS @pigs??

    Masih ingat tak lg sibapak PIGS aritu aci sondol buat FITNAH merapu2 gara2 dedak pilkuda tue???

    Masih ingat ke tak kisah sibapak PIGS @pigs yg sgt hebat uturn khianat & PONTENG itu sgt lantang lg garang "menyalak" BABI ddlm bukit t.hari????

    Jd, adakah sapa2 yg WARAS nak lg percaya kpd jenis spesis PIGS @pigs ini?????

    Adakah sesapa yg tolol-JAHIL yg nak caya lg dgn hudud PIGS @pigs ini??????

    Dan adakah yg sggup jd sprt spesis SONDOL jenis PIGS @pigs ini dan jd stolol2nya mnyokong Ruu PIGS itu???????

    Bgmn spesis PIGS @pigs yg aci SONDOL itu boleh sesuka hati menentukan IMAN & sesat seseorg sdangkan sibapak PIGS @pigs yg MENYONDOL dgn brbuat FITNAH pilkuda yg merapu2 itu..dan aci SONDOL mnyalak BABI ddlm bukit t.hari dah pun tersgt2 TERANG terpesong akan KESESATAN nya drp jln yg lurus!

    ReplyDelete
  2. Berserban yg besar dikepala ustaz n ularmak Pas Pis Pus ni bukan la banyak mana ilmu agama yg Ada pada dirinya,.serban yg besar tu sekadar menyimpan seribu Macam fitnah,.kalau ini la Gaya kepimpinan parti yg berteraskan Islam ia akan meruntuhkan akidah pengikut Dan umat Islam kebanyakan,.

    ReplyDelete