Friday, March 2, 2018

Cerita buwwar besar......

THURSDAY, MARCH 01, 2018
Rahsia Husam tidak disaman...
Oleh Wan Azlan 

Saya diberitahu tadi oleh salah seorang Wali Pas. Beliau juga antara orang kuat parti yang baru saja balik dari usrah mingguannya. Beliau berkata ; "betapa sucinya hati nurani TGHH dan NIK ABDUH sehingga kini pun masih lagi ada perasaan kasih sayang terhadap Yb.Husam serta rasa kesian kepada beliau".

"Mereka nak saman pun rasa tak tergamak kerana hal sedemikian akan boleh menyebabkan terbunuhnya syaksiyah politik Yb.Husam".

"Maka ! TGHH dan Nik Abduh mengambil jalan bertenang serta bersabar atas sikap dan mehnah yang ditunjukan oleh Yb.Husam. Mereka amat yakin satu hari nanti Yb.Husam akan mendapat aib yang sangat besar jika tidak kembali bertaubat".

"Ujarnya, biasalah bagi mereka sebagai pejuang Islam yang sejati, tohmah dan fitnah itu mesti ditempuhi dengan berlapang dada kerana sebelum inipun para Nabi², para sahabat, tabe'ie dan tabattabe'ie pun diuji lebih berat lagi daripada ini".

"Walaupun Yb.Husam sudah ditakdirkan ALLAH telah terkeluar dari jemaah Islam serta perjuangannya sudah amat jauh lari dari kehendak ALLAH dan Rasul namun TGHH dan Ustaz Nik Abduh dalam diam-diam masih tetap mendoakan dan berharap agar ALLAH segera membuka akan pintu hati Yb.Husam kepada jalan Islam yang sebenar".

Nampak pada pesyennya beliau ingin tarik panjang lagi buwwar besarnya, waktu itupun aku sudah rasa tak selesa sebab kaki tangan aku mula rasa sejuk seram. 

Maka aku kata kepadanya; "demo berkeceklah kawe nak gi berok smetar". Agaknya dia pun faham aku nak marah.

Maka cerita benar ini pun berhenti setakat disitu.

Catatan Oleh Alhusseyn Alhusseyn pada 4:00 pm

* Video berkaitan kot: Ssemo ambik duit UMNO......

No comments:

Post a Comment